Professionel administration: Hvordan skaber I et godt samarbejde?
Andelsboligforeninger, der ikke er medlem af ABF, men er interesseret i arrangementet, kan sende en mail til kursus@abf-rep.dk.
Bestyrelsesarbejdet bliver lettere, når foreningen får en professionel administrator. Men hvordan skal bestyrelsen gribe det an, så samarbejdet fungerer bedst muligt? Og hvad skal foreningen være opmærksom på, når der indgås en aftale med en administrator?
Sammen med Wantzin Ejendomsadvokater afholder ABF dette webinar, så du kan få administrators perspektiv på det vigtige samarbejde mellem administrator og foreningens bestyrelse. Du kan også blive klogere på, hvad man bør være opmærksom på i administrationsaftalen, og hvorfor bestyrelsesarbejdet stadig er afgørende for foreningen.
Indhold:
- Hvordan er opgavefordelingen mellem bestyrelse og administrator?
- Hvem har ansvaret, når administrator er professionel?
- Hvad bør I være opmærksomme på i administrationsaftalen?
- Hvordan skaber I et godt samarbejde mellem bestyrelsen og administrator?
Du vil forud for arrangementet modtage en e-mail med et link med adgang til webinaret.
Deltagelse er gratis, og der vil være mulighed for at stille spørgsmål på skrift undervejs.
Webinaret bliver optaget og deltagerne vil efterfølgende modtage et link til optagelsen, som vil være tilgængelig i 30 dage.
Læs ABF's persondatapolitik her: Persondatapolitik (abf-rep.dk)
Arrangements information
- Webinar
- 20. januar 2026 17:00
- 20. januar 2026 18:00
- -
- Online
- Kun for medlemmer