nyheder.jpg

Styrk foreningens kommunikation med en foreningshjemmeside

14-09-2021

ABF tilbyder nu en ny hjemmesideløsning, som er skræddersyet til andelsboligforeninger. Løsningen er udviklet i samarbejde med Twentyfour.

Af Isaac Abella Appelquist

Drømmer jeres andelsboligforening om at få egen hjemmeside, men er I i tvivl om, hvordan I gør? Så er ABF’s foreningshjemmesider den helt rigtige løsning for jer.

For at få den bedste løsning, har ABF indgået et samarbejde med webbureauet Twentyfour. Med en foreningshjemmeside kan I fortælle omverdenen om jeres forening, I kan uploade de seneste referater fra generalforsamlinger, I kan oprette en venteliste, og andelshaverne kan booke fælleshuset, vaskemaskiner eller lave events for andre andelshavere med tilmeldingssystem. 

”Med en løsning fra os får du sikkerheden og trygheden i både ABF’s og Twentyfour’s mange års erfaringer medandelsboligforeninger og hjemmesider. Vi har kombineret vores kompetencer for at give jer det bedste resultatog en altid pålidelig løsning”, Rasmus Aagaard, partner hos Twentyfour.

Sådan hjælper en hjemmeside jeres forening

Først og fremmest bliver jeres forening synlig for omverdenen. I vil med en hjemmeside derfor få

lettere ved eksempelvis at sælge andele, men det bliver også muligt for andre foreninger at finde jeres forening, så I kan erfaringsudveksle. Endelig er en hjemmeside et vigtigt redskab til intern

kommunikation i foreningen, som letter de administrative opgaver der f.eks. ligger i at holde styr på bookinger af fællesfaciliteter eller udsende information til alle andelshavere.

ABF støtter jer hele vejen

Foreningshjemmesidesystemet er enkelt at bruge, og det kræver ikke, at du eller andre i foreningen har kendskab til kodning eller på anden måde er IT-ekspert. Kommer man i tvivl undervejs om, hvordan man gør, har ABF lavet både skriftlige manualer og videomanualer der kan findes online, som kort og letforståeligt forklarer, hvordan de enkelte elementer fungerer. Dertil kommer, at ABF og Twentyfour efter behov afholder kurser i brug af systemet.

ABF yder derudover gratis support til medlemmer på telefon og e-mail, hvor du kan stille specifikke

spørgsmål til jeres hjemmeside og få hjælp til, hvordan du bruger systemet. I ABF ynder vi at sige, at hvis du kan bruge word, så kan du også uploade indhold på vores foreningshjemmesider.

Kontakt os på 33 86 28 30 eller foreningshjemmeside@abf-rep.dk for spørgsmål og support.

Faktaboks om ABF's foreningshjemmesider:

Hjemmesiden koster 189 kr. pr. måned inkl. moms. og betales direkte til Twentyfour.

Funktioner:

  • Lukkede sider (så man kan lave sider kun for eksempelvis bestyrelsen, andelshavere, udvalg eller lign.)
  • Booking og kalenderfunktion (f.eks. til booking af fælleshus, vaskemaskiner, gæsteværelse aktivitetsoversigt el.lign.)
  • Nyheds- og Beskedsystem (hvorfra man nemt kan sende information til andelshavere på email og sms)
  • Gallerimodul (billeder), Nyhedsmodul og Aktivitetsmodul fra ABF.
  • Desuden kan man tilvælge at have emails koblet sammen med hjemmesiden, så formand, kasser osv. får en adresse der passer med foreningens navn.
  • Emailadresser med domænenavn (ubegrænset antal): 20 kr. pr. måned.
  • Eget domæne (opsætning og vedligehold): 39 kr. pr. måned.

Læs mere om og bestil en foreningshjemmeside 

Tilmeld dig nyhedsbrev