aktiviteter.jpg

Hvordan rekrutterer vi folk til bestyrelsen?

Dato og tid: 25-02-2020 kl. 17:00-19:00
Landsdel: Region Hovedstaden
Type: Arrangement
Sted: Sekretariatet, Vester Farimagsgade 1, 8. sal, 1606 København V
Pris: Gratis

Hvordan rekrutterer vi andelshavere til bestyrelsen

Dette oplæg kombinerer oplæg fra ABF’s medlemsrådgivning med erfaringsudveksling mellem de foreninger, der deltager.

På mange generalforsamlinger bliver der kigget dybt ned i bordet og ud af vinduet, når der skal findes nye bestyrelsesmedlemmer. Flere andelshavere mener ikke, at de har kompetencer og tid til at sidde i bestyrelsen, men skal bestyrelsesarbejde være svært? Deltag i dette arrangement, og få gode råd til at tiltrække nye kræfter til bestyrelsesarbejdet.

Indhold:

  • Hvordan er arbejdsfordelingen i bestyrelsen?
  • Hvordan kan man kommunikere i foreningen?
  • Hvordan kan I rekruttere nye bestyrelsesmedlemmer?
  • Hvor kan I søge hjælp til bestyrelsesarbejdet?

Arrangementet er delt i to. Først vil ABF’s medlemsrådgivning komme med et oplæg om bestyrelsesarbejdet og anbefalinger til, hvordan foreninger kan gribe det an. Anden del er erfaringsudveksling mellem de fremmødte foreninger. Her har I som forening mulighed for at få en snak med andre foreninger om bestyrelsesarbejdet og deres erfaringer med at tiltrække nye bestyrelsesmedlemmer.

Tilmelding til Hvordan rekrutterer vi folk til bestyrelsen?

25-02-2020 kl. 17:00-19:00